Senaste Inlägg

joooo

jag har inte haft tid att uppdatera....
Jag är juh en heltidsjobbande kvinna,
ensamstående med barn!!! ;)

nä men jag har inte hunnit, jag har haft en del andra
saker å gjort  :)
Sen har jag jobbat massa...
Anna har vart här en kväll i alf och
vi har tittat på lite resor.
Nu är det lite oroligt i Egypten så jag tror vi kommer
att åka till nån av Kanarieöarna ist.

Jag har vart ute å gått en himla massa,
såå skönt så, det blir nästan som en drog.
Man bara vill gå å gå å gå...
men idag så mötte jag upp Lisa å vi simmade istället.
Jag hann inte mer än 1000 meter.
Fast det var bra gjort det med eftersom
jag är rädd för djupt vatten ;)



2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-01-28 @ 19:04:47

låter som ett bra val att välja kanarieöarna istället !!

Hoppas ni hittar nått trevligt :)

kram.....

Postat av: Sara den 2011-01-28 @ 23:21:05

jaa Brittan det hoppas jag med :)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback