Senaste Inlägg

lill lördag då

fast för mig känns det som vanlig onsdag...
Jag var till doktorn idag.
Och han sa att han skulle hjälpa mig
oavsett om mina nya tabletter inte skulle funka...
Jag fick :

Diklofenak suppar.
(eftersom jag ibland kräks hela dagar)

Zomig - tablett som tas vid attack.
och
Inderal - tablett som tages
varje dag för att motverka attacker.

Vi får se nu Brittan om jag tål den sistnämnda...
Doktorn sa att jag kunde sporta med medicinen
men inte spurta.
Den gör nämligen så att hjärtat slår
långsammare och pulsen blir lägre.
Det blir nog svårt att köra gärnet på
motions cykeln, eller gärnet kan jag nog
köra men presteringen blir sämre.
Det märks nog...

Nåja, nu är det bara några dagar kvar
till hem till byn festivalen i Rengsjö är.
Det ska bli så kul att träffa mina kompisar
och gå ut tillsammans en kväll.
<3




3 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-08-18 @ 12:17:54

Men va skönt att du äntligen fått hjälp! Hoppas för guds skull att de blir bra nu då!!! Eller iallafall MYCKET bättre...

Ja, va kul vi ska ha på lördag! Komihåg drickat nu då, för de blir ingen dryckes servering alls där! Bara mat säljer dom...Och varma kläder behövs nog, de blir säkert svinkallt framåt nattkröken!

Vi prata om o ta me filtar o sitta på, kan ju va mysigt o sitta på gräset o lyssna på alla uppträdanden...om de inte regnar då! Men de får vi väl hålla tummarna för att de inte kommer göra!!!

Likasom vi nu håller tummarna för att dina nya mediciner ska hjälpa! :)

Kram!!!

Postat av: Jennie den 2011-08-18 @ 12:19:04

Postat av: Sara den 2011-08-18 @ 14:33:27

jaa vi håller tummarna nu på båda delarna :)

Men jaa vad mysigt, jag hoppas å tror att det blir uppehåll. Visst blir det nattbussen hem va?

fixar filt ja ;)) kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback