Senaste Inlägg

Nybakade

scones har jag på en plåt i köket.
Blev så sugen på lite kvällsfika.

Idag har jag lämnat in min semester ansökan.
Jag ska till min bror, Mattias.
Han har pluggat i många år
och nu är det äntligen dax för disputation.
hmmm...ärligt så vet jag inte riktigt vad det är.
Men spännande kommer det att bli
även om jag fattar nada...

Doktorand, gruppen för markkemi och analytisk kemi

Institutionen för naturvetenskap, teknik och matematik

MIttuniversitetet,


så stod det i mailet från Mattis.

på inbjudan står det även att han ska försvara avhandlingen med titel:


EFFICIENT ALGORITHMS FOR HIGHLY AUTOMATED

EVALUATION OF LIQUID CHROMATOGRAPHY-MASS

SPECTROMETRY DATA.

 

Ja jag vet inte om jag har stavat rätt

men det verkar handla om kemi och matematik.


jag är så stolt över min bror,
det blir sedan fest på kvällen.
Finklädd ska jag vara !!! :D

3 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-11-10 @ 11:44:09

Krama Mattias och gratulera från mig !!

Ha det så kul, kram Britt Inger

Postat av: Sara den 2010-11-10 @ 12:21:44

Det ska jag göra :D

kram

Postat av: falle den 2010-11-12 @ 21:30:13

Blir kanonkul ju.. min kompis tjej disputerade

tidigare i höstas.. hon körde också nåt sånt

där jox som man knappt förstår =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback