Senaste Inlägg

Jag har vart

ledig idag, skönt värre :)
Åkte till gymmet efter jag lämnat
jänterna på skolan.
Sen åkte jag hem å beställde en diskmaskin!
Jag tycker rakt jag inte gör nåt annat än diskar...
Men nu snart kanske det blir ändring på det ;)

Sen var jag till Jennie en sväng,
Å fikade eftersom Malik har fyllt år.
Lisa kom dit med, såå kul att ses lite :D

Vi fick Maja med oss hem efter skolan.
Så barnen har busat å jag har
försökt att städa.
Det gick...sådär.

Igår tog jag med jäntera
till badhuset, efter det blev vi så hungriga
så vi åkte till kina restaurangen å åt.
Det är väldigt sällan vi unnar oss
någon sånt gott.
Jättemysigt hade vi <3



på restaurangen :p



4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-11-19 @ 13:11:47

Ja Sara, det är alltid roligt att träffa sina vänner !!

Du kommer att tycka att det är hur bra som helst med diskmaskin :) Det gör då jag, hehe....

Saknar er gör Britt Inger, kramen....

Postat av: Britt Inger den 2010-11-19 @ 13:15:35

Och... jag behöver inte en lång stund men det vore kul om ni bara tittar in på en fika när ni har vägarna förbi. Du/ni är kanske till Söderhamn nå´n gång....

Kram igen....

Postat av: Sara den 2010-11-19 @ 14:55:46

vi kommer såå gärna å hälsar på Brittan!!

Kramar :)

Postat av: falle den 2010-11-21 @ 09:41:51

jippie.. ja slipper diska !!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback