Senaste Inlägg

1: a advent

Å vi har bakat pepoparkakor å lussebullar idag.
Igår bakade vi en tårta.
Som skulle bli en prinsess tårta men
som istället liknar en zombie hjärna eller nåt.



mmm, den såg väl smarrig ut va ;) skratt...
Fast grejen är den att den VAR FAKTISKT JÄTTEGOD!! :P

Nicklas, Åsa och Viktor var hit idag.
De grattade mig för jag fyller snart år.
Vi gick på stan först på julskyltningen.
Jänterna villa ha knäck äpplen men
tror ni vi hittade några??
NÄÄÄ, självklart inte :(
Men men det blev en julklapp iallafall :)



De finaste <3

igår pyntade vi lägenheten...



Tomtar, tomtar tomtar överallt...

Igår var nog nästan hela stan på Tranan
för att se Mustach.
Själv somnade jag tidigt å vaknade tidigt i morse...
Bredvid mig låg mina tjejer tätt tätt ihop.
Nästan som små kattungar ;)





såå himla söta <3
Näe nu har jag lovat att Mathilda ska få spela lite på
datorn så det är väl bäst jag låter henne göra det.
Och för er som inte vet och vill läsa Nathalies blogg så heter den
missten.blogg.se :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback