Senaste Inlägg

Mulet

idag, men igår var det sol
å jag var ledig.
Jag, Jennie, Malik, Aya, jänterna å Walle
gick ner på Långnäs och tog med oss lite fika :)
Mysigt var det,
knäppte några bilder men de blev inge bra.
Jennie blundade på sina å Malik likaså,
Men jag kan juh publicera bilden Jennie
knäppte ialf när jag matade Malik ;)



sååå tusans gooo!
Det är juh så man blir lite sugen ;)
De växer juh så fort de småliven.

Idag har jag jobbat, å jag var så trött efter jobbet
så jag lade mig å vila en sväng.
och vips så var man pigg igen då...
roligt roligt...

I morgon blir det boxning igen.
Undrar om lillfingret blir mer lila den här gången.
Måste ha tagit i för hårt sist ;) haha

söv gött!


3 Kommentarer

Postat av: falle den 2010-05-20 @ 19:11:46

handskar på.. och bara slå mot mjukdelarna.. där blir de inga blåmärken heller =)

Postat av: Sara den 2010-05-20 @ 21:17:02

haha Falle, Lisa är sten hård hon vettu !!

Postat av: Britt Inger den 2010-05-22 @ 00:28:55
http://brittingers.spaces.live.com

Takterna sitter i med lill killen ser jag :)

Kramizar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback