Senaste Inlägg

Ja det blev

en ganska stressig midsommar för min del.
Jobbade till två sen hämtade jag jänterna.
Och Tim ( som hade kommit hit ) för
att åka till Rengsjö.
Vi hann inte dansa kring stången men
vi kikde runt lite och åkte häst å vagn.
Sen åkte vi till Lisa m familj som hade sin husvagn
uppställd någonstans mellan Falun och Alfta.
Passade juh oss ganska bra eftersom
vi skulle till Borlänge på kvällen.
Men vi hade en tid att passa så vi grillade,
så for vi vidare.

Men vi har firat midsommar hela helgen!!!
Vi har vart på stranden , haft vattenkrig, badat,
grillat, druckit gott, myst och bara njutit.
På lördags kvällen kom en kompis till
Tim och vi grillade tillsammans.
Blev såld i hans lilla pojk som var
hur söt å goo som hellst, värsta charmtrollet ;)

Lite bilder...










Hårdingar ;) skratt

Nu ska vi bege oss till Skidtjärn
för att sedan grilla hos Brittan å Alf <3
Det nalkas värmebölja å jag... jag har
SEMESTER!!!!!!!


wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback