Senaste Inlägg

jaha ja...

då var man sjuk då :(
sitter igen i bihålorna.
Brukar nästan alltid bli så när jag blir förkyld.
Luftrören eller det.
Ledig idag så nu har jag tagit alla
tänkbara vitaminer jag har hemma.
Fast vissa vitaminer tar jag
juh varenda dag ändå.
B12 får jag kanske ta hela livet.
Jag har försökt dricka lite mer mjölk i alf.
Lättmjölk, feta mjölker kan det juh inte vara bra att dricka mycket utav.
Eftersom jag nästintill aldrig äter kött, utan bara fisk,å fågel
och vegetariskt så undrar jag även om det har haft någon påverkan
av jusst B12 bristen.
Drack juh som sagt inge mjölk heller...

Nu vill jag bara bli kry.
Har inte tid att vara sjuk .
Speciellt inte i helgen.
Jag vill juh jobba så jag får mycket OB tid ;)
Ska juh utomlands!!!



6 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2010-01-15 @ 16:39:24
http://tessan79.blogg.se/

usch..tråkigt å va sjuk:(

Vart å när ska du åka då?;)

Kram kram å krya på dig

Postat av: Sara den 2010-01-15 @ 18:25:10

Ja inge vidare att vara sjuk, Gran Canaria tänkte jag försöka ta mig till med jänterna. Bokar nog resan till veckan :)

Postat av: Sara den 2010-01-15 @ 18:25:44

och du... kramar till dig med ;)

Postat av: Jennie den 2010-01-16 @ 10:15:53
http://jennieivarssonsblogg.se

Blir de bara du o tjejerna som åker...?

Krya på dig gumman!

Kram!!!

Postat av: Anna den 2010-01-17 @ 18:57:03

Krya på dig vännen.

Kram

Postat av: Sindo den 2010-01-24 @ 15:58:20

Du vet att om du tänker åka till Gran Canaria måste du först få tillstånd från mig! Ha ha Jag kommer att varna alla som bor där " nu kommer Sara Fredriksson". Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback