Senaste Inlägg

jaha det nya året har börjat...

vet inte om jag kan påstå att det har börjat särskilt bra...
Fick migrän den sista december förra året då,
alltså på självaste nyårsafton.
Men jag vilade å fick må skapligt ändå.

nyårs middag:)

huvudsaken var ändå att jag hade jänterna hemma :)

Walle var med på middan men Lisa å Tommy å Sindo kom senare.

Vi spelade kort och hade en trevlig nyårskväll :)

dagen efter 1 januari hade jag ont i skallen å låg
hela dagen.
Den 2 a skulle jag jobba å gjorde det, men
kände mig inte riktigt pigg.
Så när jag slutade kl 16 så somnade jag nästa
på dirr när jag kom hem å sov hela kvällen,
hela natten tills nästa morgon då det var
dags att börja jobba igen.
Och då...
när huvudvärken sakta gått över å jag
började känna mig klar i skallen igen
så fick jag plötsligt å mystiskt ont
i ryggen.
Nere vid ryggslutet.
Så igår hade jag så ont så jag hade svårt att gå
men allra helst var det svårt att ta sig upp ur stolen
om man setat en stund.
Så jag stod hela kvällen i stort sett.

Känner mig väl aningen bättre idag.
Men inte är det kanon ä...


2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-01-05 @ 11:37:08
http://brittingers.spaces.live.com

Så mysigt det ser ut det dukade nyårsbordet o tjejerna :)

Kram på er !!

Postat av: Sindo den 2010-01-06 @ 18:58:37

Ja, d hade vi! Tack för allt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback