Senaste Inlägg

pannkaka

Mathilda tyckte vi skulle göra pannkaka idag
efter skolan.
Så det fick väl bli det då.
Var inte helsugen direkt att ställa mig å steka pannkisar
efter jobbet.
Men som tur var så hjälpte hon till ;)



det blev en å annan pannkaka med, verkar som om vi får äta det
resten utav veckan...
har typ ett pannkaks berg i kylen nu...

i morgon ska jag ta med mig jänterna till
hälsocentralen efter jobbet.
Jag ska höra om man behöver vaccin för att åka till
Egypten.
Det kan juh hända att det är så.



6 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2010-02-23 @ 19:26:33
http://jennieivarssons.blogg.se/

Är nog så att ni ska ha mot hepatit B skulle jag tro.....

Lika bra o kolla upp...=)

Kram!

Postat av: Anonym den 2010-02-23 @ 20:03:21

jaa jag tror det jag med, får se vad de säger i möre då. Kram

Postat av: Tessan den 2010-02-23 @ 22:13:42
http://tessan79.blogg.se/

Det ska ni! Det måsta vi göra iaf å sen måste du köpa handsprit där nere å tvätta händerna så fort ni tagit i pengar för dom är jättelortiga å fulla me bakterier.. Kram

Postat av: Sara den 2010-02-24 @ 08:56:26

jaa, hua man har hört en massa, verkar vara ett väldigt lortigt land...

Men man får hoppas på det bästa :)

kramar

Postat av: falle den 2010-02-24 @ 16:18:10

hon blir nog en ny stjärnkock.. minns att hon var duktig o hjälpte till en massa hela sommaren i köket ju.. Gordon Ramsay får akta sig snart..

Postat av: Sara den 2010-02-24 @ 17:29:32

haha jaa de får nog passa sig alla stjärnkockar för Mathilda ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback