Senaste Inlägg

Min lillhöna

har blitt sjuk :(
Nathalie var blek igår när jag kom till skolan.
Och hade ont lite varstans och hade blåsor i munnen.
Hon har som hon säger "pinnar" i halsen.
Inte roligt.
Så idag får det bli sängläge för henne å
jag kan juh passa på att ha det jag med, lite ialf.

Jag fick skjutsa Mathilda till skolan i morse ändå.
Henne var det juh inget fel på även fast hon försökte...
"mamma, jag hal ont i magen å i huvve, å haljsen" och
sen kom en liten liten host...
men jag genomskådade henne, vilket
jag inte skulle förvåna mig om jag får äta upp
om någon dag då det blir hennes tur...
eller otur att bli sjuk.

5 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2010-02-24 @ 10:14:36
http://jennieivarssons.blogg.se/

Fya då....=(

Hoppas hon blir frisk snart,

o att ni andra inte blir smittad!

Kram!!!

Postat av: Lisa den 2010-02-24 @ 12:42:44

Hugo har också en massa blåsor i munnen.. Kanske är nåt på g då.

Hoppas Nattis blir frisk och kry snart:)

Kram

Postat av: Sara den 2010-02-24 @ 13:59:05

ja hoppas det jag med.

Det kan vara nåt som går då.

kramar

Postat av: Britt Inger den 2010-02-24 @ 22:14:02

Lillgumman då.... Hoppas hon piggnar till snart då....

Kram på er alla/ Britt Inger

Postat av: Sindo den 2010-02-24 @ 22:56:42

Ja, ni får hålla er friska när ni ska utomlands snart! Krammmar till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback