Senaste Inlägg

nattjobb igen då

två nätter i helgen,
å idag är det kanoon väder :p
om man ändå vart ledig ;)

Jag piggnade till efter migrän attacken iaf,
efter en å en halv dag!?
Skönt, brukar juh alltid sitta i två å en halv.

Hatar, Hatar, hatar migrän
och att jag ska behöva ha skiten minst en
gång per månad!

Varenda gång, tror jag att jag ska dö.
Men jag får nästan dödslängtan under attackerna med.
Det är förjäääävligt, går inte att beskriva :(

Nog om det, här kommer lite bilder
från veckan som vart.
Ronja har vart hos oss hela veckan.
<3



Lite trångt i sängen ;)

Tim å Connor kom i torsdags.
Åkte hem igår igen...



coolingar :)

Vi var till vackra Trolldalen igår.





en jättemysig dag hade vi <3

Nu ska jag ta mig en promenad i fin vädret,
sen måste jag nog sova lite till för
att orka med natten...






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback