Senaste Inlägg

Brrr...

Igår var jag ledig, men hade en del att stå i som vanligt...
Jag hade en del tider att passa,
jag var på stan, å i Rengsjö en sväng.
Jag hade ett föräldrar möte på kvällen jag hade tänkt gått på med
men jag kände mig inge pigg.
Och det var inte så konstigt för det
visade sig att jag hade feber!?
Jag är ingen feber människa, har alltså
väldigt sällan feber, sist var nog när Mathilda
var liten och jag fick mjölkstockning.
Jag har nyss vart sjuk, haft ont i halsen
och ont i bihålorna, vart täpt i näsan å så.
Men jag hade ingen feber...
Jag frös som en tok igår.
Låg under 2 täcken, en fleece morgon-
rock, och full kläd mundering.
Jag hade ont i hela kroppen.
Idag känns det lite bättre, än så länge...



3 Kommentarer

Postat av: Anna den 2009-09-17 @ 08:02:35

Du måste ta det lugnt och sluta stressa gumman. Inte bra för hälsan.

Roligt att ni kom och hälsade på igår=)

Kram kram

Postat av: Sara den 2009-09-17 @ 10:21:59

jaa jag vet, men det är så svårt ibland:(

Ska göra mitt bästa. Vi ses senare då:)

kramar

Postat av: falle den 2009-09-17 @ 18:36:20

Ja, vi blir ju oroliga för dig om du inte tar hand

om dig.. hemma o lugn o ro nu. Äta o dricka ordentligt. Mera slappa med film i sängen och mindre stressa runt ute. kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback