Senaste Inlägg

Är

hemma idag igen då men Nattis börjar känna sig bättre i allafall :)
Jag med för den delen, sitter igen lite i bihålerna bara...
Mathilda var inte så glad i morse när jag skjutsade henne till skolan.
Hon ville juh också vara hemma men jag fick
förklara för henne att om hon inte var sjuk så kan hon
inte vara hemma heller.
Jag såg att surläppen kom fram och hon
satt tyst i bilen nästan hela vägen till skolan.
Tills hon plötsligt sa:
mamma vet du...
"det flög in en fluga i pappas mun...
flugor äter bajs jue..."
Medans gjorde hon en lustig min i ansiktet.
Och jag började skratta,
hon började skratta,
och vips så var hon glad igen :)


4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-09-08 @ 22:15:38

Hehe... Ja humöret kan svänga kvickt :)

Go jänterna....

Kram på er....

Postat av: Sara den 2009-09-08 @ 22:16:29
http:// www.sara78.blogg.se/

:) kram till dig Brittan!!

Postat av: Sindo den 2009-09-09 @ 18:27:19

Va kan va bättre än ett skratt som kommer från hjärtat. Gulliga ni är. Kram

Postat av: Sara den 2009-09-09 @ 20:18:50

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback