Senaste Inlägg

igår när jag hämtade

Nathalie så klagde hon direkt över att hon hade ont i foten.
Hon sade att hon hade ramlat på skolgymnastiken
men fröknarna hade inte tagit henne på allvar.
Jag sade till henne att vi får titta på foten när vi kommer hem.
När vi kom hem och Nathalie tog av sig strumpan
fick jag en liten chock.
Foten hennes runt fot knölen såg ut som en tennisboll
och hon var blå.
Så jag ringde rådgivningen och fick komma in på akuten.
De röntgade henne men som tur var så var inget brutet.
Hon hade stukat foten regält och hade
inre blödningar.
Så nu hoppar hon på kryckor.
Kan inte låta bli att bli liiite irriterad på skolan
Hon ramlade vid ett tiden och jag hämtade henne från fritids halv fem.
Då hade ingen tittat på hennes fot trots att hon klagat över smärta.

gogumsan min med kryckor :(


6 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-10-22 @ 11:47:25

Håller med dig fullständigt !! De borde ha kollat....

Kramar till er alla tre....

Postat av: Tessan den 2009-10-22 @ 11:49:25

Tycker verkligen du ska ta upp de med skolan! Det var ju jättedåligt gjort av dom! Tänk vilken anmälan de skulle blivit om de hänt inom vården, då hade de ju blivit lex maria lr va allt heter.. Kram

Postat av: Sara den 2009-10-22 @ 14:48:17

jaa jag tog det med skolan och det bli nog en anmälan här också.

kramar

Postat av: MWallin den 2009-10-23 @ 18:31:05

Ja stackars jänta ja foten såg inge vidare ut =(

Men tur att ni kunde hålla humöret uppe med lite skitsnack i väntrummet trots att ni fick vänta länge ;)

Postat av: Sara den 2009-10-24 @ 10:27:36

hahaha jaa vi hade det skit kul vi där ;) skratt

Postat av: Anna den 2009-10-25 @ 11:54:44

Man bara häpnar...

Väldigt illa att fröknarna inte tog Nathalie på allvar..

Stackarn då som får hoppa på kryckor.

Kramar till er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback