Senaste Inlägg

badhusbus...

Jag å jänterna var till badhuset igår.
Nu har de öppnat gemensamma
ångbastun och vanliga bastun nere vid
bubbelpoolen också.
De har även utökat öppettiderna och ha numera
öppet även på Söndagar.
Det är juh bra då.

Efter badet åkte Nattis till en kompis,
hon skulle på kalas.
Jag å Mathilda var så seg efter badet så vi
Lade oss i sängenn å myste lite.

nej jag har inte frärgat håret.

Jag låg med mössa på, jag frös som en tok

fast det klart, det gör jag nästan för jämnan.

Nu ska jag å Lisa snart till gymmet.

Barnen ska med också, det är så bra att de kan

följa med:)

Och i morgon ska jag på Terry Evans,

spännande så spännande!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback