Senaste Inlägg

phu....

nu e det gjort,
och allt har gått bra.
Mathilda blev drogad innan
och var "jätte rolig"
hon bara skrattade och pratade trams...
mindre skoj var det när hon vaknade...
Hon var yr, snurrig, grät till och från,
orolig och ramlade så fort hon förökte med nåt.
Men nu är det bra igen, lite omtöcknad bara
och mammsen har gjort
pannkaka som hon ätit massor av :)

min duktiga tjej!
  
man känner sig inte kaxig direkt man ser sitt barn
i detta skick...
Hur ska inte de föräldrar då känna sig,
som väntar på värre operationer??

Hon fick åka rullstol ut sen
till bilen, det tyckte hon var lite kul.
Och lite tur för mig, för då var det inte
så svårt att hålla koll på min vingliga dotter:)


hemma igen =)
Fick diplom också, hon har varit såå duktig!!!

Nu ska jag vila lite, tror jag blev lite omtöcknad jag med.
Sen vill Mathilda hjälpa mig baka
och det får hon, bara hon orkar.
Drogen sitter kvar i 24 timmar,
Men man märker inte så mycket nu, hon mår bra!

puss!




8 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-06-04 @ 17:19:21

Skönt att det är klart och allt gick bra.

Jag håller med dig att det måste vara en hemsk känsla att ha ett allvarligt sjukt barn som ska opereras....

Du får krama henne från mig och tala om att jag tycker hon var jätteduktig :)

När jag kommer och grattar Nathalie på hennes födelsedag så ska Mathilda också få ett paket...

Nathalie går väl föresten och längtar nu antar jag :)



Kram, kram till er alla tre/ Britt Inger

Postat av: Sara den 2009-06-04 @ 18:02:30

jaa hon längtar som en tok hon =)

Jag kramar Mathilda lite extra idag.

Så får hon en från dig med ;)

Hoppas vi ses snart!

kramar!!

Postat av: Tessan den 2009-06-04 @ 19:01:30
http://tessan79.blogg.se/

vilken tur att allt gick bra:) men de e fruktänsvärt jobbigt å se ens barn må dåligt:( tur att de e bra nu:) hur länge måste hon va hemma då?

Kram kram

Postat av: Sara den 2009-06-04 @ 19:33:24

ja, det e jobbigt precis när man e uppi på nå vis, ändå kunde jag juh tänka att "det är bara en sticka" men ändå...fast det klart den var inte så liten...Hon ska ha tryck förbandet på tills i morgon, sen ska hon ha plastat plåster i 10 dagar. Hon får inte gå till förskolan i morgon och i helgen så e hon ledig. Men sen så e det fritt fram :D

kram

Postat av: Lisa den 2009-06-05 @ 11:19:57
http://lisaivarssons.blogg.se/

Men lilla gumman..

Va ynkligt det ser ut med små barn som måste sövas.

Hoppas hon blir helt bra nu då och slipper ha ont. Vilken grej av en sticka!

Kram!

Postat av: Sara den 2009-06-05 @ 13:18:29

jaa visst e det. mycket synd!

Hade juh vart bäst om man kunde ha fått ut den ändå...men det gick inte :(

jaja nu e det bra förutom lite komplikationer i munnen...

kramar!

Postat av: yvette den 2009-06-05 @ 14:12:06
http://vettans.blogg.se/

Skönt att stickan e ute och att allt gick bra.



kram

Postat av: Sara den 2009-06-05 @ 14:21:01

jaa tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback