Senaste Inlägg

oj vad trött jag är...

Har precis kommit hem från affrodans och
ett gym pass...
Jag , Lisa å Walle var det som var iväg
Tänkte bara gå på gymmet först men eftersom det fanns
platser kvar till affron så provade vi på.
jaa..joo det var superkul , har vart på
affrodans förr men det här var lite nyare
och lite mer power:)
sånt gillar jag, så
nästa tisdag blir det av igen =)

Tidigare idag så var jag å Sindo till Söderhamn.
Tänkte jag skulle kika på lite eventuella skol-
avslutningskläder åt jänterna, hur lät det där då....
klänningar helt enkelt, ni vet sånna där
sommriga, gulliga ena som kanske har några söta
blommor på eller nå...
men , tror ni att det fanns några??
Nääee...
självklart inte, däremot så hittade jag
en skinnjacka, som jag inte kunde låta bli
att köpa, jaa Bra jobbat Sara, ett jävligt bra
inköp med tanke på hur "jätte fet"
pluska är för tillfälle...
Men jackan är sååå fin :))
blir kanske en bild sen på den.

Vi åkte upp till Oscarsborg och tittade lite med.
Är rätt fint där ändå, och fin utsikt med!

sol å fint väder var det å.

nä nu ska jag å walle titta på film...
mmm... gäller att hålla sig vaken nu då ;)

natti, natti!!






2 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2009-06-10 @ 06:48:26
http://lisaivarssons.blogg.se/

Kanonduktiga va vi!:), och tro`t eller ej men jag har inge träningsvärk alls idag? Du då? Känns de nå?

Nästa tisdag igen då:)

Kram!

Postat av: Sara den 2009-06-10 @ 10:29:26

hmm..haha..nääe inte nååååå...eller jo...nog känns det allt ;) klart vi går igen snart! Funderade på att gå till gymmet idag ja. Det går juh inte att gå utanför dörren annars e för då blir man duschad...

Jag som måste ut å gå varje dag.

jäkla skit vär!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback