Senaste Inlägg

i morgon e det...

midsommar afton :)
Brukar fira den i Rengsjö på hembygdsgården.
Men vi får se hur det blir i morgon för jag
antar att det blir regn...
 Hur som helst så plockade jänterna lite blommor igår.
Får se om mammsen kan göra några jätte
snygga kransar i morgon nu då...
haha kommer juh ihåg hur fjolårets kransar såg ut...
 jaa..jag är inte världsbäst på det där precis.

Det blev en bukett :)

Jag å jänterna ska till Brittan å Alf och äta innan
firandet i Rengsjö.
Det är vi så glada för :)

Ha det så bra!!


6 Kommentarer

Postat av: MWallin den 2009-06-18 @ 21:39:35

Men va söt dom är jänterna fina kort. Jag tror nog att kransarna kommer bli riktigt snygga med dom där fina blommorna. Ja kransar hör ju midsommaren till så man kanske skulle ta å raka sig en skepparkrans imorgon å smycka den med blommar eller nå eller kanske inte. Uu

Postat av: MWallin den 2009-06-18 @ 21:43:17

blommar Uuuuu ja mena ju blommor så klart Uu

Postat av: Sara den 2009-06-18 @ 22:19:00

ja men gör det Walle ;D

hihi

Postat av: MWallin den 2009-06-18 @ 23:21:16

Ja får väl se hur det blir med den saken =)

Blir ni i Rengsjö hela tiden eller tänkte ni hitta på någonting annat på kvällen ?

Postat av: Sara den 2009-06-19 @ 09:28:23

Hittar väl på något men har inte bestämt vad än, sj då?

Postat av: MWallin den 2009-06-19 @ 13:53:06

Jag drar till Jennie å grillar kl:18:00 å blir nog där hela kvällen tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback