Senaste Inlägg

det blev en tur till

stranden idag :)
Jag, Lisa, tvillingarna, Jennie,
Walle, Sindo, Maria och jänterna
var iväg.

så härligt att ha dem fast det inte är min vecka :)

Hoppas på fler sånna här härliga dagar :)

Jo, jag å Lisa var på core idag....
Det var träning det!!
Fy.. f-n...
Nu kan jag garantera att man kommer vara stelbent
ett tag framöver...

I morgon ska jag jobba igen,
det är bara tre pass kvar nu innan semestern!! :D
Så på torsdag funderade jag på att fira lite...
Men i den här stan  går det knappt...
Tror inte det finns nån pub öppen på en torsdag ens.
Så...vi får se det kanske blir en tripp till Gävle
och sova på soffa hos min kusin :)
Det vore i alla fall  himlans kul!

Näe, dricker lite vin nu
på min balkong där jag har kvälls sol :)
Observera lite vin, mer blir det inte för
jag ska duscha länge nu och lägga mig i tid
så jag är utvilad i morgon!

Puss!


7 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2009-06-22 @ 22:31:33
http://tessan79.blogg.se/

guu va härligt me stranden! å ännu härligare me semester!:) får ju ingen i år ja eftersom ja e tjänstledig:( Du får gärna komma å hälsa på nån dag om du får tråkigt på semestern:) Kram Kram

Postat av: Sara den 2009-06-23 @ 07:36:21

Absolut!!! :D

Postat av: MWallin den 2009-06-23 @ 18:44:42

Ja visst hade vi det trevligt igår vid stranden Uuuu hur lät det där nu då. Jag mena det är ju trevligt när man är ett gäng som åker iväg å solar å badar. Det får vi göra om snart.

/kram

Postat av: Sara den 2009-06-23 @ 21:28:32

haha...ja precis! men det kommer bli fint nu när jag har semester så då får vi ha himla mycke trevligt vid stranden i flera dar...

kram

Postat av: MWallin den 2009-06-26 @ 01:01:51

Det låter bra det =)

/kram

Postat av: fallebring den 2009-06-26 @ 09:38:58

alltså.. de måste ju va en strand i rengsjö då va? för jag känner inte igen den alls.. o jag misstänker att de inte kan finnas en enda badplats i den civiliserade delen av stan som jag inte sett...

Postat av: Sara den 2009-06-30 @ 10:45:42

jaa Skidstjärn ligger i Rengsjö...fast det klart finns nog fler bad som heter lika....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback