Senaste Inlägg

jaha nu har man

Bollnäs fräschaste säng då...
Kom hit en tjej som ville rengöra min säng
idag vid fem tiden.
Okej då, om hon så gärna ville visa upp sin
grej å rengöra sägen så fick hon det då...
Grejen var den att det skulle normalt ta typ 2 timmar
men hon kom inte härifrån förenns klockan
tio!!
Hon var juh gullig å så men jag köpte ingen dammsugare
eller mulitimaskin, den kostade juh mer än min
lilla micra, den var nästan lika stor som den med
och påminde om R2D2.
Jag menade om det hade vart den riktiga R2D2 så hade jag inte tvekat att köpt
den, tänk vad gulligt att ha en lite robot i huset.
Jaa då slapp man vara ensam ;)
Men nu får jag då sova i en säng utan kvalsterbajs i varjefall :)

puss å gonatt!

13 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-01 @ 23:45:12

ja du, du borde inte behöva betala så mycket för o slippa vara själv, jag tror jag kan hitta några som håller dig sällskap för mindre än halva priset! Eller hur killar?

Postat av: Anonym den 2009-08-01 @ 23:46:36

Skönt med en riktigt nyrengjord säng....

Sov så gott gumman !!

Kram Britt Inger

Postat av: Sara den 2009-08-01 @ 23:54:07

jaaBrittan tokskönt e det kan vara värt att lördagskvällen gick upp i rök ;)



Falle jag är så glad över ditt sällskap,du är alltid lika trevlig :)

Postat av: Sindo den 2009-08-01 @ 23:55:24

D är klart att vi är inte så dyra som den där damnsugare ha ha Kram

Postat av: Sara den 2009-08-01 @ 23:58:28

Det var skönt att höra :)

Postat av: falle den 2009-08-02 @ 00:01:47

ja fast sängen brukar inte bli ren när jag tar fram min grej.. Kanske därför jag är så billig?

Postat av: MWallin den 2009-08-02 @ 01:28:57

Jag är ingen robot men jag kostar inget heller. Å mig kan du få som sällskap hur mycket du vill. Det är så roligt å trevligt att umgås men dig så det kan man aldrig få nog av.

Postat av: MWallin den 2009-08-02 @ 01:57:10

Dom 3 roligaste sakerna som har hänt idag är.

På plats 3= FALLES KOMMENTAR stackars tjej hon anstränger sig i 5 timmar å får inte sälja nått. Sen när hon ska gå så säger falle -ska jag hjälpa dig att bära ut skiten haha. Hon var ju trevlig å falle ville ju bara vara snäll men tänkte inte på vad han sa men roligt var det.

På plats 2= VEM VANN KORTSPELET jo det var jag så klart =)

På första plats plats 1= SÄLLSKAPET med ett trevligt sällskap kan vilken kväll som helst bli hur rolig som helst. Ikväll var mitt sällskap av bästa klass. Tack för en rolig kväll å visst sa jag att det var jag som vann på kortspelet ööö jo det sa jag visst.=)

Postat av: Lisa den 2009-08-02 @ 09:45:26
http://lisaivarssons.blogg.se/

Hehe, vi hade också en sån där stackare här i massor av timmar. Fick mattor, gardiner och taklister rengjorda, (Sängen har vi haft en här som gjort förut) så nöjda va vi men inte fick han sälja nåt inte stackar`n..

Men vet du, han sa att han säljer en sån på var 3:e visning ungefär!! Det är mycket de! Vem har råd att köpa en sån mojäng!!:)



Måste förresten ses nån dag:)

Postat av: falle den 2009-08-02 @ 11:33:04

ja de va kul att se att fler kan vinna. Jag får väl åka hem o träna lite till nästa sommar. Kanske jag också kan vinna.

Postat av: Sara den 2009-08-02 @ 12:20:51

jaa det är juh helt sjukt sikket pris!!

Du kanske får bilen rengjord då snart;)

Måste bara vara extremt riklingar som har råd med nåt dyligt ....



klart vi ska ses!!

I morgon kanske??



Tack själv Walle, ditt sällskap är fantastiskt :)

Postat av: Lisa den 2009-08-02 @ 15:46:00
http://lisaivarssons.blogg.se/

Imorron passar utmärkt:)

Postat av: yvette den 2009-08-02 @ 16:32:14
http://vettans.blogg.se/

Härligt med kvalsterbajsfri säng...jag får nöja mej med att byta lakan.

Ha de gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback