Senaste Inlägg

igår kväll

så spelade vi kort, jag Walle, Sindo å Patrik....
Jag vet inte men jag måste juh ha himlans otur i kärlek jag
eftersom jag vinner gång på gång hela tiden ;)
Fast vem vet om det där stämmer,
det sägs juh otur i spel ger tur i kärlek ialla fall
vet inte om det är tvärtom...

Men jusst nu så är jag bara glad över
att jag har såå många gooa vänner :D

Har precis kommit hem från jobbet
Hoppas in i duschen nu
och sen ska jag lägga mig i sängen för att se film
på min storbilds tv :)
skönt, skönt




4 Kommentarer

Postat av: fallebring den 2009-08-05 @ 06:37:35

Undrar om inte jag ska skaffa en sån där leksak också, jag kan bara inte bestämma mig för vart jag ska ha den.. mitt sovrum e ju så kass.. jämfört me ditt.. blir inge bra ju .. hur man än gör.. haha..



Nåja, har man inga roliga kanaler, eller trevligt sällskap o kolla på tv med.. så gör det väl ingen skillnad?

Postat av: Sara den 2009-08-05 @ 11:29:08

Ja men gör det Lars, så kan jag låna din R2D2 när jag är ensam;). Eller så kan du flytta till byhålan igen så kan vi ses lite oftare:).

Postat av: Sara den 2009-08-05 @ 11:31:55

Jaja du menar tvn jag var inne på den andra apparaten;) det klart du ska ha en sån minst 50 tum. Fixa det tills jag kommer så kan vi ju bara ligga och titta på tv istället för att göra storstan;)

Postat av: falle den 2009-08-05 @ 12:49:56

Meeh.. me min lilla säng.. så lär vi ju få stapla folk på varandra.. o de brukar inte någon gilla.



Ja får väl lägga gästerna på madrass eller nåt i vardagsrummet.. så ligger jag o softar framför tv:n i sovrummet då.. hehe..



Jäklar du.. R2D2 ja.. jag köpte ju ny sugis i höstas.. snygg metallic lack o snygga fälgar..

var ju jättenöjd me den ja..



Haha.. nåja.. jag blir ju inte ledig.. så du får

väl ligga hemma i min säng o kolla tv hela tiden

då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback