Senaste Inlägg

Det

är dax att börja röra på sig lite igen...
Har legat lite väl länge på latsidan nu,
så jag ska dra till gymmet nu tänkte jag :)

Igår gjorde jag å Mathilda blåbärspaj.
Tokgött blev det.
Jennie, Anna å Fredrik var här en
sväng.
Vi måste juh planera lite jox vi nu när
det är dags för vissa att fylla år :)
Hämden är ljuv ;) haha...

jaja, har inget vettigt att skriva.
Har sån lust att starta en anonym blogg
bredvid denna, där man
kan skriva vad man igentligen känner
och tänker, snacka om mycket mer intressant läsning det skulle bli...
lite "under ytan"


adios!

9 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-11 @ 16:03:55

E lång till jag fyller år.. så inte behöver ni börja planera än inte.. Haha klart du skall köra en annan blogg.

Postat av: Sindo den 2009-08-11 @ 16:45:08

Anonym blogg?. Varför inte? Tycker d är en bra ide; skriva ner allt som händer och som man har inom sig.

Kommer d att heta "Saras stora hemligheter" eller...

"Saras liv och drömmar". Kram

Postat av: Sara den 2009-08-11 @ 16:59:58

hehe Sindo....du vet heter den så, så är den juh inte så värst anonym...

;)

Postat av: falle den 2009-08-11 @ 20:33:42

Men problemet är väl att, det är ju intressant o läsa här =) och om den är anonym så kommer vi ju ändå inte få veta något, och det är ju inte så roligt.

Postat av: Britt Inger den 2009-08-11 @ 22:35:51

Haha, du kommer nog ändå inte att kunna ha den hemlig så det är lika bra att du viskar lite tyst vad den ska heta :)

Kramizar....

Postat av: Sara den 2009-08-11 @ 22:37:31

haha den kanske redan finns ;)

Postat av: falle den 2009-08-12 @ 01:21:37

ja ska ja va ärlig har jag för mig att du pratat om de för länge sen? Man kanske skall springa iväg och leta efter sanningsbloggen, frågan är väl om man pallar med sanningen?

Postat av: Anna den 2009-08-12 @ 12:44:15

Vad skoj det var att ses=) Å vilken gooo paj.. Den hade du lyckats kanon med.

Ja jag lyckades hålla min blogg ganska hemlig länge, men sen sprack det å=)

Kram kram

Postat av: Lisa den 2009-08-13 @ 16:39:09
http://lisaivarssons.blogg.se/

Men va faaun är de jag läser!

Ni skulle bara våga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback