Senaste Inlägg

vilka idioter det finns

Kom nyss in efter en kvällspromenad med walle,
Efter vägen hejade jag på en snut som gått
i pension.
Han var den som hjälpte oss i "Glösbo dramat"
för 11 år sen.
Walle visste inte vad som hade hänt
mig och min familj så jag
berättade för honom, en ganska
lång och ruggig historia...

När jag precis berättat klart
och säger att:
"tänk vad fort något kan ändra ens liv"
så dyker det upp en
piss full, äcklig kille  som
säger att han fått stryk och
gapar om att få låna en mobil telefon.

Varken jag eller walle var särskilt sugna
på att låna ut någon med tanke på att han
var otrevlig.
Då blir han mer förbannad
och hotade att ha ihjäl oss.
Han tog tag i walle men hejdade sig och gick
därifrån...
vilken jävla idiot!!!

Det stank sprit om karln
och han vinglade bra,
men ändå, det var otrevligt.
Känns skönt att man inte gick ensam.

 



6 Kommentarer

Postat av: fallebring den 2009-04-28 @ 08:29:45

bagarn verkar ju inte va den enda som inte hört talas om nåt drama då va.. haha.. berätta nu..



Hmm.. ja har en massa roliga saker hemma som du borde ha med dig på promenader på kvällarna om du ränner runt själv..



bättre få fy för att den som anfaller en ligger o torrgrinar över livet.. än råka illa ut själv.

Postat av: Sara den 2009-04-28 @ 09:15:24

Jag kan berätta för dig nästa gång vi ses...

Ta med lite roliga grejer då du ;)

Postat av: Jennie den 2009-04-28 @ 10:40:56
http://jennieivarssons.blogg.se/

Men fya vikken idiot!!!!

Ja man kan inte gå säker nånstans nu för tiden....

Du får va försiktig på dina promenader....

Kram!!!

Postat av: Lisa den 2009-04-28 @ 18:00:28
http://lisaivarssons.blogg.se/

Men vilket psyko!

Tur att ni va 2 iallafall.

Tänk om du varit ute och gått ensam!

Kram!

Postat av: Anna den 2009-04-28 @ 20:29:16

Vilken dåre..

Tur att du inte var själv. Man vet ju inte vad det var för tokig galning ni mötte.

Kram

Postat av: Ragnvi den 2009-04-29 @ 07:43:06
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon o tack för dinar rara ord hos mig!

Hm...kanske inte konstigt att han åkt på stryk...

Kramen!

Ragnvi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback