Senaste Inlägg

jaha då e det

måndag i möre igen då.
Bara att jobba igen och va gla.
Jooodå lite gla är jag juh för jag fick tillbaka
pengar på skatten.
Inte flera miljoner men jag slapp åtminstonde betala!!

 Idag hälsade vi på Lisa å gänget.
Jag , jänterne å walle.
Det var inte igår nej.
Att det ska vara såå svårest att få tiden att räcka till.
Man hinner knappt träffa sina vänner tycker jag :(
Men men. det kanske blir nån ordning på det med
när sommar`n kommer :)

Mathilda ramla å slog sig i
bordskanten idag.
Fick ett litet jack i kinden ganska nära ögat.
och svullna upp lite grann.
Men jag skyndade mig att kyla ner och plåstra om
så det ser fint ut nu.
Man måste verkligen agera snabbt om Mathilda
slår sig blodig,
Hon är nämligen LIV rädd för blod.
Och då menar jag riktigt tokrädd,
hon tror hon ska förblöda så fort hon blöder lite
och får panik...

Nåja det lär juh försvinna med åren...

ses å hörs!
PUSS!







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback