Senaste Inlägg

meeen vad onödigt...

Att veta sånt här igentligen men men har man inget annat för sig så...


1. Vad är klockan?  10,33
2. Ditt namn?  Sara

3. Smeknamn? inget vad jag vet...

4. Piercings:   ja..öron, navel...

5. Ögonfärg:   mörkblå

6. Födelseplats:  Bollnäs

7. Favoritmat? tacos

8. Någonsin varit i Kalifornien?  Nej, men ska dit innan jag dör

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?  ja jag tror d om jag inte minns fel ;)

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?  JA !!                                

11. Varit med i någon bilolycka? Nej, hoppas verkligen jag slipper...      

12. Krutonger eller baconbitar?   Kartonger?? Bacon tack:)

13. Favoritdag på veckan:  Fredag (kväll

14. Favoritrestaurang:    Kina mumma:p

 15. Favoritsport:  tja, vad kan det vara( s e x, räknas d??)

16. Favoritdrink: sex on the beach

17. Favoritglass: daimstrut

18. Walt Disney eller Warner Bros:   Disney 

19. Favorit-snabbmatrestaurang: Max

0. Vilken färg har din sovrumstapet? typ brun/beige

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?  Klarade det på första

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? facebook

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?  IKEA

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? sitter vid datorn eller sover

25. När går du och lägger dig? lägger mig? ja när jag e trött...  
26. Vilket tv-program missar du inte?  ser inte tv längre.

27. Senaste person du gick ut och åt middag med? Fredrik å gänget

28. Ford eller Chevrolet?  Cheva 

29. Vad lyssnar du på just nu?  lugna favoosar

30. Vilken är din favoritfärg? röd och svart

31. Hav eller flod?  Hav

32. Hur många tatueringar har du?  none!

33. Har du någon gång kört slut på bensinen?  hehe, mmm JA!!

34. Katter eller hundar?   hundar

35. Klockslag när du blev färdig med frågorna?: 10,39


2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-09-26 @ 10:31:37
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon från jobbet...hon var för go Olga här nedan du!

Ta du Brittan med dig till Trönöskogarna så hittar du svamp...i massor!

Trevlig fredag på dig!

Postat av: Sara den 2008-09-26 @ 13:48:29

du, jag ska göra det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback