Senaste Inlägg

I Söndags...

Var vi på aquarena.
Fredrik och barnen följde med :)


En massa bus i vattnet blev det =)

 Sen blev det MC Donalds och en tur förbi
Brittan å Alf :)

goaste Brittan:)

 En trevlig helg har det vart som försvann lika fort som den kom tyvärr.
Men det e väl så när man har roligt...

Nathalie och Micke

Snyggingarna ;)

Idag har jag jobbat som vanligt, och jag funderade på att gå
till gymmet efter det.
Men jag var så trött så jag häla inte, åkte hem i stället och åt kakor...
Fast jag inte var sugen, jävla tvångsbeteende...
Fattar inte varför jag måste vräka i mig massa sånt skit
bara för jag vet att jag har det hemma.
Känns liksom bättre när kakorna är borta, för då behöver jag inte tänka
på att dom ligger där i skafferiet...
Men jusst nu mår jag illa efter att ha ätit ett halvt paket bragokex...
Blev juh göör törstig efteråt så jag blängde i mig 3 glas mjölk med.
Jag som inte brukar dricka mjölk nå vidare.
Så iofs så kan det väl bero lite på det med..eller ja inte vet jag..

nää, jag e så trött så jag ska krypa ner i sängen nu snart.
Puss o Kram!




2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-09-22 @ 20:59:19

Visst är de förödande goda, brago kexen :)

Lika gott som med pepparkakor och mjölk :)

Postat av: Sara den 2008-09-22 @ 22:39:04

jaa...de e juh det...

tyvärr...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback