Senaste Inlägg

Fullt ös...

Har det varit på lördagen:)
Började dagen i Iste, där vi tog en lång utflykt med
fyrhjulingarna :)



En kanon härlig förmiddag,
där vi var med om fin natur, lerkörning och istevallen...
dessutom fick Nathaie prova köra alldeles själv...eller nåja,
Fredrik var juh med bakom styrningen men gissa om någon blev stolt...
Nu e det fyrhjuligt som står högst upp på önskelistan...

på Eftermiddagen åkte vi för att gratta Lisa :)
Gumzan har hunnit blivit lika gammal som mig nu alltså 29 !

fina Lisa.
och dessutom som vanligt supergott fika bröd!!

bla, smörgåstårta:p
mumma var det...

På kvällen åkta jag till Anita, som jag var till Mallis med
och åt kräftor, hmmm..skulle äta kräftor men jag
var mätt av någon konstig anledning...;)
Det blev en liten räk macka och lite kaffe i allafall..

lyckades ta några bilder där ifrån med:)

Tack för allt!

Nu e d miss i nassa och jag ska lägga mig...

puss och go natt!!

6 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-09-21 @ 13:04:27
http://tessan79.blogg.se/

vad du hann me mycke på en dag gumman;) lite avis e ja på att du va i istevallen, e så himla mysigt där!:) puss

Postat av: Sara den 2008-09-21 @ 19:30:59

Jaa..det var tokmysigt där :)

Det blir nog fler besök dit... ;)

puss!

Postat av: Britt Inger den 2008-09-21 @ 20:00:20

Ojojo... vilken fin smörgåstårta....

Postat av: Sara den 2008-09-21 @ 23:24:54

jaa verkligen, och god:P

Postat av: Ragnvi den 2008-09-22 @ 10:50:33
http://rankans.blogg.se/

Hej på dig! Förstår att ni trivs där! Så kul det verkar! Och smörgåstårtan! Mumsigt värre!

Skämtade du angående släktskapet? Eller?

Postat av: Lisa den 2008-09-22 @ 13:03:27
http://lisaivarsson.blogg.se/

Får väl slinka in här lite blygt och tacka för berömmet om min smörgåstårta då:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback