Senaste Inlägg

slut

som människa....
Det e så jag känner mig nu.
Jag vet inte, antar för att jag haft så ont i huvudet och
har jobbat samtidigt. Plus att jag var på Tranan i Lördags.
Sen en sån där jobbig förkylning på det hela.
Igår var jag ledig.
Kan säga att jag inte var vaken så många timmar på dygnet.
Jag orkade inte, hela kroppen kändes som bly
och jag var som lam nästan.
Jag bara låg som en säck poteter i sängen.
Kändes nästan som om man förlorade medvetandet
så fort man blundade lite.
Åsså jag då blev nästan lite skraj...
Olustig känsla på nå vis.

men det e juh inget att göra åt det heller.
Bara att sova och försöka ta igen sig lite.
Funderade på att ta en liten promenix nu faktiskt
innan sola försvinner helt.

Puss!

4 Kommentarer

Postat av: Yvette den 2008-10-14 @ 18:30:36
http://vettans.blogg.se/

urk inte roligt när man är så där slut inte...härligt med en promenad.Ska jag oxå göra nu för att rensa min skalle lite.

Postat av: Sara den 2008-10-14 @ 21:18:14

ja man vet inte vad man ska göra för att känna sig lite piggare. Man hoppas juh att nåt hjälper. Promenad brukar kunna göra susen ;)

Postat av: Ragnvi den 2008-10-14 @ 22:37:14
http://rankans.blogg.se/

Tack för dina ord o omtanke inne hos mig!

Men vet du vad som skulle göra mig lugnare o lite gladare?! Att du sköter om dig!!Bränn inte ut dig!

Ring doktorn!

Kollar in i veckan för att se hur du mår!

Postat av: Farsan den 2008-11-21 @ 09:44:28

Hej Lilla Gumman.

Har läst på bloggen och det var kul att höra att

ungarna har hela tänder. Det andra kommer att fixa sig med tiden ska du se.Såg på bilder att ni också har fått snö det blir lite jusare då och ungarna kan ha lite kul. Jag jobbar fortfarande i Uppsala får se hu länge jag blir där. Men det finns jobb ialla fall.Ja nu är det nära till den stora dagen och den ser vi fram emot. Det ska bli trevligt.Du får ladda hela veckan så ses vi då. Ha det bra så länge och krama ungarna från oss vi längtar efter er P K pappa & Marianne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback