Senaste Inlägg

Nää...

nu har jag bestämt mig...
Det blir inge Tranan mer för mig såvida det
 inte e club 25 eller kanske club 30!

Jag var på Tranan i lördags.
Och de enda folk jag kände igen var typ vakterna.
Det var bara lamm kött och småsmultron där inne.

Träffade och pratade med en hel del nya folk.
Och det var trevligt ändå.
Men man känner sig gammal när man för höra ett de e född på sena åtttio talet.
"du ,då e du förr -84 eller?" var det en kille som frågade...
hehe...tänkte jag...
"självklart e jag det ;)"
Sen pratade jag med 2 små smultron på toaletten,
de småfnissade och fnittra hela tiden.
Vi kom in på ålder där med...
de var 18 och 19 år!!!

Vi tänkte juh gå på Sport inn med det var typ dött där när vi kom ner.

Det som jag tycker e kul när man går ut e juh att träffa lite
känt folk och dansa!
Det sista gjorde jag juh :)
Blev tom med uppraggad av en lebb.
Det var juh nåt nytt...haha..

nää ha det så bra.
Nu blir det lugt tills jag fyller år...

puss!

5 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-10-13 @ 18:26:33
http://tessan79.blogg.se/

haha..ja, jag kan tänka mig att det inte är nån höjdare å gå ut där en vanlig lördag! E grymt sugen på å gå ut ja me...har inte vart på krogen sen vi var i rättvik..suck

Postat av: Sara den 2008-10-13 @ 18:31:49

jaa det e juh så kul att få dansa lite:)

Postat av: Lisa den 2008-10-13 @ 21:35:10
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

Vi som va såå nära att gå in på Tranan istället för Sport In. Va synd att vi inte gjorde de då om du va där!:) Jag lovar, Tranan kan inte ha varit värre än Sport In, även om de bara va smått där! Sport In va nog de sämsta jag varit med om!

Vi måste ses!!

Kram..

Postat av: Micke den 2008-10-13 @ 22:34:37

Ska man säga välkommen till 3-siffrigt redan nu? :) eller till verkligheten..hihi

Postat av: Sara den 2008-10-14 @ 16:04:28

jasså så sport inn e alltså värre??

Hua då, det gäller att byta stad då om man ska göra sig mödan att gå ut hör jag ;)



3- siffrigt? hehe nää, tok! Det dröjer lääänge d ;)

skratt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback