Senaste Inlägg

Jihoooo...

Idag e jag ledig :D

Jag hade sovmorgon i morse!!
Japp, jag söv till 10 sen snosade ja lite
till 10.30 då ringde jag Sofie
och vi har vart å fixat lite grejer till festen...
Vi har lite planer sådär ;)

Helgen har vart hel dryg faktiskt.
Jag har juh jobbat då med en smygande migrän i bakhuvve...
en smygande var det bara, för jag lyckades liksom
små stoppa den hela tiden, lite i alf...
Sov hela mina timmar så det blev jobba, sova,
jobba, sova och "pang" så var den helgen gjord...
Fast det känndes inte "pang" det kändes som evigheter..

Jag har en del kvar att göra idag så
det e bäst jag sätter fart...
Fattar inte att det e bara 20 dagar kvar tills jag blir
jaa..en 30 taggare...

puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback