Senaste Inlägg

Jooo...

Det blev lite vin och lite party igår trots allt ;)
Jag stack till Jennie och där var Anna och Mustafa(Jennies sambo).
 Vi drack lite vin sen stack vi ner till Tranan.
Där beställde Mustafa in en del godheter..hehe..mmm.
image17
En massa redbull och vodka.

Vi drack väl lite då;)
Jag gick hem vid ett tiden men somnade inte förenns 4 i morse...

Idag vakande jag vid 10 tiden, lite senare kom Sofie på besök :)
Vi åkte ner till Oves radio och tv och nu så har vi lämnat in tv :n där :D
Efter det så lämnade vi in micron med på eltjänst.
Vi ringde även till saab och fixade en beställning på slangen.
Den skulle komma på måndag!
Så jag hoppas att inom en tid så kanske saker å ting ordnar sig ändå.
Puss på dig Sofie som har hjälp mig idag!

Nu sak jag snart iväg och jobba i Kilafors på ett ställe jag inte har varit förut.
Önskade hellre att man fick mysa i sängen till en bra film å lite chips...
men men det kanske kommer det med nån dag...

Puss!


3 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2008-05-15 @ 18:01:26

å varför somnade inte damen förns fyra då?;) nå trevligt besök kanske?..hehe

Postat av: Lisa den 2008-05-15 @ 19:14:49

Instämmer i Tessans fråga:-), ja, Sara, varför somnade du inte förrän kl 4??
Bara att berätta nu vettu:-D hihi hoho:)

Postat av: Sara den 2008-05-15 @ 21:51:36

hahaha...jaa vem vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback