Senaste Inlägg

En oförglömmlig kväll på Birka Paradise...

OMG!!! Vad kul jag har haft eller inte bara jag alla verkade ha super kul!!
Vi började med att sprätta en öl vid 10 tiden på torsdagsmorgonen...
Vi hann bara åka till Glösbo innan vi började festa..
Jag har nyss kommit hem nu, jag lade mig vid 6.30 tiden i morse
och klev upp vid 10, sen började vi festa igen och jag e inte särskilt nykter nu om jag ska vara ärlig...


Jaa, jag kan juh inte berätta om allt som har hänt här...
hmm.. ;)
Men en kryssning jag aldrig kommer glömma kan jag juh säga att det var i varjefall ;))
om resten av kryssningen, säger jag bara "no coments"
hahahaha...

Vi brukar säga det som händer på båten , stannar på båten....
jaa, det kanske e lika bra det ;)

Här kommer lite bilder i varjefall:)


Bussresan dit...
 
sen blev det fika paus,
vi käkade mackor jag ,Sofie och Berit.

nåja, vad kallar man det..? dubbelmacka?

Innan vi klev ombord på båten tog vi några öl och shots
På en mindre pub båt vid hamnen.

vet inte vad Sofie ville med det där...

Sen åt vi 3 rätters middag , tokgött var det:P
och efter det så gjorde vi Östersjön osäker...

först lite förfest i grabbarnas hytt..,sen träffade vi fina pojkar som gjorde sig lite lustiga då ;)

PÅ discoteket

hehe...jag och Rebecca sjön karaoke;)

och på dansgolvet...


och bilder tagna från idag...


ja det var verkligen super!
kanonkul!

Nää nu ska jag försöka nyktra till lite och sova, det blev juh inte mycket till sova i natt...

Pussar!

3 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2008-05-24 @ 09:03:21

Verkar ha varit en skitkul resa!:-)
Vi skulle väl ha tagit en till vi oxå nåt tag!
Kram!!

Postat av: Sara den 2008-05-24 @ 12:00:05

Jaa det måste vi men då åker vi Birka!!
:D

Postat av: sofie den 2008-05-24 @ 21:46:13

jaja mensan det var en skit kul resa gumman, men några bilder saknas va???...... hi hi ja det var de vi skulle lämna på båten a då är jag med.... hi
hi Tack för att du finns gumman. puss och kram till underbara dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback