Senaste Inlägg

Av Längtan till dig...

Fy , tråkigt väder, vakande med huvudvärk,
behöver städa och känner mig allmänt deppig...
Börjar tänka på mammsen igen och tänkte publicera en av hennes favorit låtar.

och visst e den fin!
Otroligt vacker.


I kväll är det fotboll och jag fått några erbjudanden om vart jag och mina underbara
skall kunna titta, men det känns som om vi kanske bara blir hemma ändå.
I varjefall om huvudvärken fortsätter :(
Dessutom så har vi storbilds tv här, vi kan juh festa till det här
bara vi , med lite ansiktsmålningar å så ;)

kramar!

6 Kommentarer

Postat av: Spanjoren den 2008-06-15 @ 00:40:40

Espero que ya no te duela la cabeza.

Viva Espana!Suecia 1 Espana 2

Postat av: Spanjoren den 2008-06-15 @ 10:16:34

Hej, Sara!Din mamma hade verkligen bra smak. Den är en fin låt.Problemet är att när jag lyssnar på en sån låt börjar jag att gråta och jag lyssnar på den nu. Säkert är din mamma nånstans i hilmlen och skydda dig. Stor kram

Postat av: falle den 2008-06-15 @ 16:46:34

hmm.. bra låt.. gillar den där musiksmaken..



guuu.. nu blir jag avis.. jag skulle också vilja ha en storbildsTV.. haha.. själv har jag ju en 21" tjockis tv som jag kollar på..



ingen text tv.. inte ens stereoljud.. haha.. kanske byter i höst.. när man skall sitta inne o ha tråk igen..



Men i sommar vill ja ha en snyggare mobil.. och åka en massa utomlands istället...

Postat av: soffie den 2008-06-15 @ 19:02:10
http://soffie69.blogg.se/

hej hopp!

tack för kommentar på min blogg,

ja det gick ju inge vidare för Sverige tyvärr,hoppas på vinst på onsdag mot Ryssarna!

bra låt din mamma gillar:O)

Postat av: Sara den 2008-06-15 @ 21:29:11

Vi måste vinna mot Ryssarna!!

Och Falle...jag följer med dig!

Kryper ner i bagaget...hihi

Postat av: Jennie den 2008-06-17 @ 10:27:40

Lillgumsa!!!! Sånnadär perioder e jobbiga dom.....men snart ska du se att allt blir ljusare..

Som sagt, mamma kollar nog ner på dig o finns alltid vid din sida....de e jag stupsäker på!!

Puss o kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback