Senaste Inlägg

Stress dag...

idag har det vart en såndär tok stress dag:(
Sov till 10 i morse,
När jag vakna var jag ändå piss trött men jag började
att städa, tvätta, diska,
Sen skulle ja hämta jänterna för vi skulle till
Mohed till kusin Anette för hennes son
Theodor fyllde år.
Så det blev en dusch och sen iväg.
Kom på att jag skulle lämna julklappar till min bror
där och till Anette också.
För vi kommer inte hinna ses nå mer innan jul.
men...
Vilka julklappar??

Jag hade inte köpt några sådär...
ett till min brorson Viktor.
Så det blev iväg på en massa affärer
och handla.
Hämta kidsen å iväg.
Vi hann ge paketet och jag smög mig
undan och slog in julklapparna som jag skulle lämna.
Sen blev det en snabbfika och hem igen.
Kl 15,30 skulle jag börja jobba.
mmm,
jag hade barnen som jag skulle lämna till Henrik.
Så jag ringde han på vägen hem men han
hade mobilsvar..
jag hatar mobilsvar!!
Eftersom jag inte visste var han var så antog jag bara
att han var hemma.
Det var han.
Tur det.

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet..
ganska trött faktiskt.
nää, nu blire natta!

adios





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback