Senaste Inlägg

Förra veckan...

Var det lucia firande på Nathalies skola.
Lite tidigare än vanligt men det e väl en del klasser som ska hinna ha
firande med, det var fint och gick snabbt och smidigt.

inte så bra foto men hon är där i alla fall.

På torsdan ville ungarna göra ett pepparkakshus.
Det e mysigt tycker jag...
men,
när det kom till kritan så var det inte såå mysigt
Det där socker limmet bara stelna sta och
kladda, sen var det superhett å ingen riktig glasyr
hade vi heller men vaddå, det fick funka ändå och se
så fint det blev...

hihi, några tomtar som kryper upp ur vrårna ;)

Nåväl, i Lördags fick jag följa med Fredde på julbord.
Vi var i Orbaden å käka.
Häla inte äta så mycket, kännde mig inte
riktigt riktig på nå vis...
Nu vet jag varför...
Jag har blivit dunder förkyld:(
hua ligen vad ont i halsen jag hade i natt...
Kan inte minnas när jag hade så ont sist.
Jag kunde inta prata nå nästan, rösten var som bort blåst.
Nu kan jag åtminstonde prata, men jag e absolut
inte pigg!!

På torsdag e det Mathildas tur att ha julspel på skolan.
Glömmer aldrig när hon var ängel på dagis.
Såå otroligt söt!!

lill gumman.

Pratade med henne idag,
Hon längtade å längtade å längtade efter mig.
Och hon älskade å älskade å älskade mig :)
ooohhhh, goooofia
Jag sa att jag längtade å längtade å längtade också
och att jag tok älskar henne:)
Detsamma sa jag til Nathalie.
Önskar jag fick ha dem hos mig jämt,
men det e tur de har en pappa som bryr sig med.

nu ska jag försöka kurera mig

Puss!

2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2008-12-09 @ 06:13:25
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon gamla du! Hi, hi!

Vilket otroligt vackert foto av ängeln! OK, huset går ju inte av för hackor det med!

Ha det så bra du kan, vila mycket!

Kramen!

Postat av: Sara den 2008-12-09 @ 09:45:38



Ja jag ska vila mycket, jag vill bli piggelin ja nu:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback