Senaste Inlägg

Då är man 30 då...

Japp i söndags fyllde juh jag trettio !!
Men hade fest i lördags...

tidigare på lördags fm var jag på stan.
Och när jag åkte till elgiganten så
såg jag mitt tryne sittandes på en lyktstolpe!!
Det var inte bara på en upptäckte jag utan på flera st
överallt här i Bollnäs...
Ammaan, vad utse!!
"Sara Fredriksson 30 år"
stog det på dem...
haha, inte var det värstiga snygga bilder heller som satt uppe...
men, men...
Igår och idag så har jag försökt ryckt ner de flesta,
tror jag...

De flesta som läser bloggen var nog med på festen...
Det som hände var väl en massa alkokhol och lite lekar.
Många åkte vid tolv ett tiden.
Men själv blev jag kvar med ett gäng
till 5 halv sex på morgonen.
Oh, vad kul vi hade!!
men här kommer ett utdrag av bilder från partyt...

det var längesen man var så här liten...

några av gänget :)

doodlys flarran första presenten ;)

present öppning..

jänterne hade gjort ett collage till mig.. tror jag
aldrig har skrattat så mycket .)

sen blev det lekar :)
¨
hur kul som helst

mer lekar..

sen blev det utfrågning och för varenda
fel jag hade fick jag ta en sup..

ja, var jag inte full innan så...
sen blev det lite mer lekar...

sök och finn och en sup med gelantin sprit...

jijkes..

ja en massa tok blev det...
party bilder !! :)

:)

inte nykta folk..

röjde på länge...


När jag kom hem på mörakvista så
simmade det mört i badkaret!!

hehe, bordet var uppdukat fint med hundmat å kex...
fast det var bara en bråkdel av allt tok som var här hemma..


jag på en lyktstolpe i stan...hua!

Tack alla för en oförglömmlig kväll!
:D

extra tack till Fredrik och Walle som hjälpte mig städa
dagen efter.

ja, det var lite från min 30 års fest det.
Kan säga att det blir lugnt nu ett bra tag framöver.
Tror jag aldrig spytt så mycket som jag gjorde dan efter.
Men det klart det e juh inte varjedag man fyller 30 heller...

puss!







10 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-12-02 @ 22:03:53

Haha, hej... har du vaknat till nu....

Tack för senast, trevlig fest...

Kram på dig...

Postat av: Britt Inger den 2008-12-02 @ 22:05:41

Haha. hej o go´morron !

Har du äntligen vaknat till nu :)

Tack för senast föresten...

Kram på dig.

Postat av: Spanjoren den 2008-12-02 @ 22:52:31

Sara! Gracias por la fiesta, fue muy divertida y todos lo pasamos muy bien. Como ya te he dicho,tú, Sara, te mereces una fiesta cada día. Y con treinta, estás más guapa todavía. Abrazos

Postat av: Ragnvi den 2008-12-03 @ 17:32:07
http://rankans.blogg.se/

Så härligt ni såg ut att ha det!! Grattis igen!

Kramen!

Postat av: Walle den 2008-12-03 @ 19:44:40

Så jänterne hade gjort ett collage.Så jag får tillhöra jänterne gruppen .Inte illa pinkat för att va en trähäst.Uuuuu

Postat av: Walle den 2008-12-03 @ 20:04:55

Så jänterne hade gjort ett collage. Så jag får tillhöra jänternegruppen. Inte illa pinkat för att va en trähäst. Uuu hehe

Postat av: Sara den 2008-12-03 @ 22:05:35

Tack själv för allt:)

haha Walle, du har rätt....du ska få upprättelse...

Jänterne å Walle :D

Postat av: YVETTE den 2008-12-04 @ 10:22:48
http://vettans.blogg.se/

Ni ser ut att ha haft superkul på din 30-årsfest.

De är ju så himla roligt med lekar.

Man får gratulera i efterskott.

Postat av: Anna den 2008-12-06 @ 17:03:00

Tack för en supertrevlig fest=)

Var hur kul som hellst..

Kraam

Postat av: Anonym den 2008-12-06 @ 17:03:39

Tack för en supertrevlig fest=)

Var hur kul som hellst..

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback