Senaste Inlägg

mamma...


saknar dig såå...ibland är saknaden enorm...

önskar du var här, så jag kunde få krama om dig.

Och du kunde få krama om mig.

.Vet du, Mathilda har börjat på förskolan nu :)

Nathalie är redan skoltrött fast än hon bara gått 2 dagar i skolan.

Jag ska till Mallis på lördag, tror du vet det redan. Jag e juh lite orolig

av mig, men du sitter nog där bredvid mig och håller mig i handen.

Dessutom ska jag hålla utkik efter dig, vi flyger juh bland molnen och du
kanske
sitter där någonstans...

Du,...tror jag kanske kan bli lycklig nu.
Fast jag hade vart lyckligare med dig vid min sida.
Vi ses igen, vet bara inte när...


blir så ledsen ibland, du finns alltid i mitt hjärta


6 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-08-27 @ 12:30:43

Lilla gumman... Jag blir riktigt rörd... Ja nog hade det varit fint om hon fått vara kvar bland oss. Jag saknar också henne mycket (och Siv) tänk så många fina o tokroliga stunder vi har tillbringat tillsammans :)

Du... om du ser henne på nått moln, vinka en hälsning från mig också.... Kram

Postat av: Tessan den 2008-08-27 @ 18:15:01
http://tessan79.blogg.se/

men gumman då..blir alldeles gråtfärdig när ja läser..förstår att du saknar henne otroligt mycket:( och jag hoppas verkligen att du blir lycklig nu.. puss och kram vännen

Postat av: Lisa den 2008-08-27 @ 19:32:54
http://lisa.ivarssons.blogg.se/

Åhh gumman.. Jag kan inte ens föreställa mej hur du känner även om jag försöker. Goa Ann-Marie.. De är så orättvist!

Kramar i massor!

Postat av: Sara den 2008-08-27 @ 22:48:08

Tack för att ni finns!



puss

Postat av: Ragnvi den 2008-08-27 @ 22:53:45
http://rankans.blogg.se/

Inte kan jag göra nåt för dig heller...bara känna med dig...självklart är din mamma med dig nu o jämt lilla Sara! Förstår så väl hur du lider...

Kram på dig!

Postat av: Anna den 2008-08-31 @ 10:53:03

Förstår att du saknar henne mycket. Hon är med dig överallt...

Sitter här och är gråtfärdig nu.. Det är så orättvist att mista någon man älskar...

Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback