Senaste Inlägg

jobb...

Jag skulle jobba i morse var det meningen men det blev inte så...
Det hade blivit nån miss i bokningen så jag fick åka till
kontoret en sväng och vänta utifall det skulle komma in
nå jobb på annat ställe.
Det gjorde det, men ett kvälls jobb...
Ringde å böna å bad Henrik utifall han kunde ta jänterna i kväll.
Tillslut så sa han ja så nu ska jag snart i väg å jobba kväll.

Lämnade in en semester ansökan också,
och jag vet att jag får semester med.
Jag ska nämligen någonstans :D
Längtar som en tok!!! :p

och  Du , tack för den söta lilla blomman jag fick idag ;)

Puss å hej!


4 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2008-08-13 @ 22:09:22

tack själv själv för en underbar stund med dig...kanske måste plocka fler i morn....skratt

Postat av: Sara den 2008-08-13 @ 23:04:25

:D gör det!!

Postat av: Spanjoren den 2008-08-14 @ 08:33:29

Ayer la ví, solita, yó en lo alto, usted en lo bajo, tan bella...pero con esos ojitos tristes que tanto me preocupan...y no me atreví a decirle nada...21:06? Abrazos

Postat av: Ragnvi den 2008-08-14 @ 10:43:43
http://rankans.blogg.se/

Nu är jag hemma igen....återvänder gärna till Ö-vik!

Fast du jobbat hela sommaren har du hunnit med väldans mycket, impad!! Och nyfiken....?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback