Senaste Inlägg

helgen som var...

I helgen har vi vart på besök i Iste och vi har haft besök
här hemma med :)
Fredriks gopojk Micke spenderade lördagen med oss.


Mathilda och Micke :)
På söndagen var vi i Iste...

Det e sjukt fint i Iste... :)

Jänterne fick sig en tur på fyrhjuligen...

Micke var en duktig chaufför och Nathalie blev som tokig i att åka...

Det e inte bara kidsen som tycker om att åka hjuling heller,
mamsen just love it ;) haha..

såå kuuuul :p

Senare på em stack vi till Söderhamn för att gå på
strömmingsleken :)

karuseller:p
Nathalie ville åka värsting karusell, men vågade inte i början..
men...

Fredrik fick åka med och efter det så åkte hon
två gånger till...
Helt karusell galen :)

Det blev pirra på kvällen innan sängdax...
hälade inte göra nån annan mat, det tog på krafterna att
gå på strömmingsleken...
Det sitter i än tror jag...

en trött kille ;)

NU hoppas jag att goaste Brittan kommer på kaffe
så jag får snacka lite skit med henne ;)

puss å kram!


3 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2008-08-26 @ 23:03:12

Tack för en trevlig kväll med dig och flickorna :)

Ha det gott, kram

Postat av: Ragnvi den 2008-08-27 @ 05:58:16
http://rankans.blogg.se/

Åh, blir lite avis när jag läser att du skall åka till soliga nejder! Det är du värd!!

Jag - kom inte ens en gång på leken, hm....

En fråga: hur i hela friden ska man göra för att kunna kommentera hos din BrittInger? Måste man vara medlem eller nåt, brukar kika in hos henne ibland...

Ha en bra dag!

Postat av: Sara den 2008-08-27 @ 07:24:06

Tack själv Brittan för sällskapet:D

hihi, du får väl ta nån tur då och då runt Björktjäratjärn nu när Bygglov e där;)



Rankis..jag har svarat på din sida;)



kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback