Senaste Inlägg

Classic car week del 1

Ja jag vet inte hur jag ska börja, eller vart....
Jag har haft en sån sjukt rolig vecka där nere.

Vi åkte ner med jänterne på Söndags morgon.
Eller morgon å morgon, hon var väl kanske ett eller nå innan vi kom iväg...
När vi kom till Rättviks camping var den nästan full.
Men med en  trevlig kille som jobbadde där fick vi
superbra hjälp att hitta en plats, där det var skugga och nära toaletten.

Här har vi fått upp tältet i varjefall, som gick sönder...
mumsigt med lite mat:P
Sen gick vi på byn och tittade på fina bilar:)
ungarna lekte lite, både här och där..

jag å Tessan spanar på bilar:)

mycket fina bilar fanns det :p

Efter vi vart där en stund gick vi tillbaka till campingen.
Och dit kom de  skönaste grabbar jag stött på,
på länge...på alla sätt å vis...
Vi fick åka med direkt! :D
Ungarna var helnöjda!



De var hur gulliga som helst med barnen:)

Vi cruisade tills klockan blev ca 24 innan det var dags att lägga barnen.
De somnade ganska på en gång, tur det för dagen efter var vi till
Leksand sommarland!



De hade tagit bort ponny ridningen och hade mekaniska hästar istället.
Verkarde nästan mer poppis de för de red miljoner gånger tror jag...


Det var sjukt hett den där dagen så jag brände ryggen lite...

man var lagomt trött efter den dagen men på kvällen kom grabbarna igen och jaa..
vi åkte med dem, kunde juh inte motstå.
Fast den gången hade jag kidsen med mig men inte Tessan, hon hade lämnat Moa till
sin pappa som bor i Dalarna.

Ännu en härlig kväll!

och...

fortsättning följer...

7 Kommentarer

Postat av: Andreas Lundqvist - Bollnäsbloggen den 2008-08-03 @ 18:40:52

Oj, vad mycket kul ni verkar ha haft!!!! Jättebra!!!!



Hälsa familjen!!!!



Ha det så bra!!!!

Postat av: Sara den 2008-08-03 @ 19:01:49

hehe jaa, hur kul som helst...

Postat av: Sandra den 2008-08-03 @ 22:25:39
http://sandraaronsson.blogg.se/

Åhh va det låter som ni haft det kul. Jag vill oxå åka dit, Älska såna dära gammla bilar :D

Postat av: Sara den 2008-08-03 @ 23:38:05

det kommer mera;)

Postat av: Ragnvi den 2008-08-04 @ 08:55:10
http://rankans.blogg.se/

Härliga bilder! Tur att det funkade både med barn o vädret!

Postat av: Tessan den 2008-08-04 @ 14:33:02
http://tessan79.blogg.se/

Ja du stumpan..e fan den roligaste veckan ja haft på länge!! slår nästan västerås..hehe Men de tar nog ett tag innan man blir människa igen... Nu väntar ja bara på fortsättningen, du har ju lite fler bilder än mig..hehe

Puss på dig gumman!!

Postat av: Sara den 2008-08-04 @ 14:44:45

mmm...kommer aldrig glömma den här veckan jue.

Och kanon väder hade vi :D Just perfect!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback