Senaste Inlägg

haha

jaa...
sitter å läser i min blogg lite nu.
En blogg som inte har blivit uppdaterad så ofta på slutet.
Antar att det finns anledningar till det med.
Anledingar som jag inte behöver gå in på...

När jag läser vad jag skrivit
inser jag att mitt liv måste se hemskt trökigt ut...
jobba, träna, sova,jobba,träna sova...

Men vafan man hinner juh inte med nåt annat...
eller jo det gör man juh.
Grejen är väl min oförmåga att dela det mest betydelsefulla med
folk jag inte vet vilka är.
För folk läser juh ändå om mitt trökiga liv ;)
Och jag...jag vet juh inte vilka eller vem ...

Jag har juh mycket smaskens igentligen att skriva om.
Men som jag väljer att avstå ifrån,
eller att eventuellt visa glimtar ifrån.

haha himla tröökig blogg jag har,
varför är jag så här trööökig för ?? ;)


5 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-05-08 @ 00:39:39

Åja Sara, det finns nog nått du kan skriva :)

Att det finns många som läser bloggarna märker man ju men tyvärr är det bara några som tar sig för att skriva ;)

Kramen....

Postat av: fallebring den 2011-05-08 @ 05:22:08

du får ringa o berätta allt för mig då ... =)

Postat av: Lisa den 2011-05-08 @ 10:27:24
http://lisaivarssons.blogg.se/

Ja nu har vi allt väntat länge på ett inlägg:) Va inte så himla hemlig nu Sara!;)

Kram!

Postat av: sara den 2011-05-08 @ 10:53:52

haha jaa vi får väl se hur det blir med det ;) skratt

Men ringa annars då :)

puss på er!

Postat av: Tessan den 2011-05-08 @ 11:17:17
http://tessan79.bloggplatsen.se

men tänk på mig som bor så långt bort å aldrig får veta nåt:p utelämna inga smaskiga detaljer nu, vill ju veta allt ja!!!:) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback