Senaste Inlägg

konstigheter

Eftersom jag lider av migrän
titt som tätt så brukar jag försöka känna efter
innan om jag liksom får några "för känningar".
Alltså så jag ska kunna förhindra eller förberda mig
för en attack.
det enda jag kan möjligen ha känt när jag tänker efter
är kanske att jag brukar bli konstigt trött någon
dag innan...
Men det kan jag juh bli ibland ändå med.
Så det är svårt att säga...
Däremot... blir jag..
yr när jag blir kissnödig å måste hålla mig.
Jag fryser när det blir för varmt.
jag får lock för öronen när jag äter för fort.
och får ont på vänstra sidan av magen
innan jag blir magsjuk.
Är det fler som har/får sånna åkommor?
Eller är det bara jag som är så konstig?



2 Kommentarer

Postat av: N Erik den 2011-08-17 @ 19:59:23

Ja lite konstig kanske...

Kan inte komma på att jag har några sådana åkommor förutom när man kör för fort. Då får jag en magkänsla att polisen står bakom nästa kurva. Så därför kör jag alltid lagligt "typ".

Gick det bra hos doktorn idag? hoppas han hade någon bra mirakel medicin åt dig så du slipper den där skiten till migrän.

Postat av: Sara den 2011-08-17 @ 21:12:37

haha ja, jag hoppas det ordnar sig med migränen.

Vi får se om jag "tål" den nya medicinen....

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback