Senaste Inlägg

uppdatering då...

Vi börjer med båtresan.
Tokmysig!!
Barnen hade super kul, jag med!!



jänterna drack drinkar :)
Alkoholfria ena...
mmm...min var det med...host...eller inte ;)



karaoke... ;)

Vi kom hem sent på fredan å barnen skulle
till sin pappa...
På lördan blev jag obokad.
Alltså det blev inge jobb för mig.
Vilket inte är såå vanligt när det är helg.
Men ibland händer det och jag kan juh säga att det
var rätt skönt ;)

Jag å Falle tog en promenad till stan.
Sen solade vi och gjorde oss i ordning
för fest.
Fest hos Lisa!







det var en jättekul kväll må jag säga :p
dan efter var mindre kul men ja...
det är en annan historia.

Sen har det liksom rullat på.
Jag har tagit ett lån för jag måste
köpa en ny soffa.
Men än så har jag inte gjort det...

Måste väl åka ner till Gävle
några extra gånger för att kika...hehe...
jaaa...det bor juh mycket trevligt folk där ;)



2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-03-28 @ 10:07:36

Go´förmidda´Sara :)

Kul att hitta nått att läsa här igen ;)

Ibland tror man nästan inte att någon läser, men det är det....

Det vet jag med min också men tyvärr skriver inte alla ;)

Ha nu en fin dag i solen (om det är sol förstås) Kram på dig....

Postat av: Sara den 2011-03-28 @ 11:08:54

Ja det kanske är så ;)

Idag ska jag bara njuta, träna och ut å gå i solen.

Trevligt sällskap dessutom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback