Senaste Inlägg

överskottsenergi...

känns det som jag har nu...
Skulle vilja gå ut å gå med det är mörkt å kallt
och lite sent så jag skippar det.
Jag får väl studsa runt lite här
hemma å dansa för mig själv eller nåt...

Idag har jag vart på spinning,
sen stannade jag en liten stund på gymmet.
Efter det åkte jag hem å vilade lite.
(jaja åt å duschade men det är juh självklara saker)

Sen har jag vart på bingo.
Skratt...
Vann inget, storpotten är kvar tills nästa tisdag.
Men vet i tusan om jag tänker gå då.

Funderar på att jobba hela påsken i år...
Barnen är hos Henrik ialf och det är min jobbarhelg...
Då kan man juh passa på att tjäna lite extra ;)

Det kan juh vara bra till Maj lönen...
Nathalie fyller juh 11 på svenska flaggans dag.
Den 6 Juni.
Och då önskar hon sig en symaskin.
Hon vill juh bli mode designer min stora lilla dotter!
Och om jag inte minns fel så kan juh symaskiner
kosta en del...


4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-02-16 @ 12:54:56
http://bittez.blogspot.com

Kul att Nathalie vill börja sy !!

Jag blir jätteglad för det kommer hon att ha stor nytta av i hela sitt liv....

Att hon vill bli designer är ju inte fel :) Bra att tösen redan nu vet vad hon vill.

Du behöver ju inte köpa en ny maskin, finns bra begagnade i stan också :)

Kramar till er alla tre från mig :)

Postat av: Sara den 2011-02-16 @ 14:12:38

Jaa, jag hörde även de kunde ha billiga på rusta, men hur bra de är vet jag inte...De kanske duger åt en 11 åring ;)

Jaa vore jättekul om hon blir det, hon sa till mig:

"då kan jag sy vad som helst" Kläder åt dig mamma ;)

Vore kul det du :D

Kramar till dig med Brittan <3

Postat av: Britt Inger den 2011-02-17 @ 19:01:16

Du kan kolla på Sörens symaskiner också, den som ligger på stan du vet :)

Då får du antagligen en bra maskin som räcker många år utan trassel....

Kram....

Postat av: Sara den 2011-02-18 @ 08:45:57

Jaa jusst ja, du får gärna följa med när det är dax.

Ärligt..kan juh inget om symaskiner jag ä...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback