Senaste Inlägg

Jänterna mår bättre :)

fast de fick inte gå till skolan idag.
De måste vara hemma i 48 h om de kräks...
Det gjorde inte mig nåt idag ialf, för jag var ändå
ledig...

Igår Klippte jag Nathalie.
Och färgade håret.
Hon har tjatat länge å velat ha lugg.
Jag har tyckt att hon inte skulle ha det men hon
fick bestämma då.
Hon blev helt nöjd och det är väl det som räknas :)
Självklart tycker jag att hon blev fin med.
Supersnygg!!
Men jag är rädd att hon ska ångra sig
fast det klart det växer väl ut i så fall...

nää nu blire natti!

2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-02-26 @ 14:49:49
http://bittez.blogspot.com

Synd att du inte fotade o satte ut :) Hade varit roligt att se henne i lugg, det var länge sedan....

Skönt att de piggat på sig iaf :)

Kramar från mig ....

Postat av: Sara den 2011-02-26 @ 18:37:15

Det kommer Brittan, jag var så trött igår så jag orkade inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback