Senaste Inlägg

jagha det här med att vara

sjukskriven...
bara det suger juh...
Man förlorar inte bara en massa tid på
att ligga däckad av skit migränen, utan även
en himla massa pengar :(

Börjar juh känna mig lite bättre nu,
skönt nog men jag blir juh så påverkad av
min migrän medicin!
Känner mig totalt, stirrig, slö å slow
och what ever...

Jaa, idag kommer mina jänter hem <3
men jag har noll med mat i kylen...
Så jag måste juh ta mig ut å handla!!
Hur kul är det att gå ut å handla när man
är hög på medicin och hemma från jobbet då
på en skala?
Men jag har juh inget val...

Det händer juh inte direkt att det
plingar på dörren och där står en skitsnygg kille
med 3 kassar mat man får gratis
och som även stannar å städar lite...


Men det vore juh nåt det!!


4 Kommentarer

Postat av: Babbi den 2011-02-18 @ 18:33:06
http://babbisumpan.blogspot.com/

Migge suger! Vad har du för medicin...mår du inte bra av den så kanske du ska be att få byta? Jag har imigran...funkar bra. Ibland (ganska ofta faktiskt) funkar det med energidryck med minst 0,4 taurin. Och då slipper man ev biverkningar av medicin...och så är det billigare :)Ha en skön helg!

Postat av: Britt Inger den 2011-02-18 @ 20:00:56
http://bittez.blogspot.com

Jo, nog blir det mindre i plånboken... Men vad göra ?

Gilla läget ? Njae, det kanske inte är så lätt. Men man måste ju tyvärr acceptera det ibland....

Kram på dig gumman !!

Postat av: Sara den 2011-02-19 @ 17:34:44

Åh tack för tipset :) jo man jag har imigran också...

Ska prova med energi dryck nästa gång :)



Kramar till er!

Postat av: falle den 2011-02-21 @ 13:15:34

hmm, ja får ju inte lyfta tungt, så de blir nog bara en matkasse.. o snygg? njae.. får ta me walle då så kan han stila lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback