Senaste Inlägg

ja men vad skönt

nu är jag ledig igen..
tills på fredag ialf :)
Som vanligt har jag en massa
att göra på min ledighet så jag antar att det är
därfär den alltid känns så kort....

I natt ska jag sova på soffan...
Minh å Maja är här och ska sova över.
(Minh å Maja är mitt x s, som jag har barnen meds
nuvarande tjejs barn...oj det lät invecklat...)

Hur som helst så är de som systrar,
även om de inte alltid kommer överens.
Så de blir liksom mina barn lite med...fast ändå inte ;)
De ligger ihoptryckta iallafall nu i min säng.
Det är därför jag intar soffan :)

haha vaknar väl med nackspärr i morgon...
...nääädå det går nog bra!!

I kväll har vi spelat bingo, jag Kanda och Walle,
(Kanda är Minh å Majas mamma)
Men vi hade ingen tur.
Vi var mycket nära, men som alla vet...
nära skjuter ingen hare...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback