Senaste Inlägg

Första inlägget på evigheter....

oj jag vet inte om jag kommer ihåg hur man gör...
;)

Nä men det har vart bloggtorka ett bra tag nu,
vi får väl se om jag kommer igång igen.
Det har juh hänt en massa sen sist.
En hel sommar har juh gått...

Just nu ligger jag i migrän igen.
Det var inte längesen jag hade det i 5 dagar!!
Jag fick komma in till en sjukgymnast då
och ska tillbaka till honom snart igen
men jag tänker ändå försöka få en tid
i morgon med.
Det måste juh finnas nåt mer man kan göra!?
Några andra mediciner, jag mår juh inte bara dåligt,
har ont i huvudet å kräks.
Jag blir juh ruinerad på kuppen.
Men det är juh helt omöjligt
att jobba med detta elände.
Har sovit i timtal som om jag legat i koma.

annars då?
jo...jag gå i väntans tider... ;)
Jag blir nämligen faster för andra gången
när som helst...
:D

fler inlägg kommer, bara jag mår litte bättre!!

4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2011-08-14 @ 16:15:31

Åh, hej Sara :)

Roligt att se dig här igen....

Trodde nästan att du givit upp bloggandet :)

Fortsätt nu att skriva nu när du äntligen kommit tillbaka :)

Trist med ditt elände :( Hoppas du kan få någon hjälp nu snart !

Kramar från mig :)

Postat av: Sara den 2011-08-14 @ 18:05:19

Hihi hej gumman, trodde inte nån läste ändå ;)

Det kanske blir fart på bloggandet snart igen :)

Kramar

Postat av: Jennie den 2011-08-15 @ 18:04:31

Men de va inte en dag för sent! :)

Jag trodde väl aldrig du skulle va på Åland såhär länge!!! ;)

Krya på dig stackarn, o hoppas du får nån hjälp så du slipper migrän mer...Kram!!!

Postat av: Sara den 2011-08-15 @ 18:39:22

Tack gumman det känns lite bättre nu faktiskt. Ska till doktorn på onsdag igen. Hoppas på nåt mer eller starkare grejer. Blir helt slut efter attackerna:(. Längtar tills i helgen nu. Mysigt vi ska ha det :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback