Senaste Inlägg

I bland blir jag

tokig...
Jag har försökt fixat lite i jänternas rum.
Men tro på f-n inte det går att sätta upp en hylla ä.
Dessa förbaskade super sten/betong väggar går
juh inte ens att göra ett pyttehål i!
har försökt att borra med betong borr men
kommer bara in nån mm...
Walle var här å prova, hålet blev något
större innan borren typ började brinna.
hihi...ok,ok den glödde ialf, men det luktade brännt!!
Man blir så less när nåt så enkelt
blir såå krångligt så man vill bara ge upp.
Men jag ger mig inte... hyll jäv-n ska upp!!!

Nu har jag vart ledig i helgen då,
men nu har jag mycket jobb framför mig igen.
Så nu ska jag sova...

2 Kommentarer

Postat av: falle den 2010-10-04 @ 00:27:10

själv kör jag med en bosch borrhammare, tror katten den kan göra hål i vilken sten som helst om jag går ut på gården.. fast det är ju inte där du vill ha hålet.. =/

Postat av: Sara den 2010-10-04 @ 18:02:25

Men om du ska upp i helgen..ta med den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback